Monday, January 17, 2011

aku bukan mesin yang mudah untuk diprogramkan


ape itu mesin???
mesin juga disebut robot. robot itu juga merupakan sebuah mesin
aku xsuka hidup aku di tentukan,dijadualkan.
dgn kata lain diprogramkan......................

aku memang dari dulu x suke benda macam ni.
tapi benda ni xboleh dielak kerana pasti ada yang akan membuat diri kit jadi di program kan.
seperti dri aku di tentukan oleh orang lain.
aku nak bergerak bebas tanpa ada larangan kecuali undang2 laaa...

kalau aku macam telah diprogramkan maka diri aku rasa macam nak memberontak seperti
mahu keluar dari kekusutan. cara aku memberontak adalah mencari ketenangan sendiri tanpa mencerita apa masalah kepada orang lain, dan aku akan cuba menyelesaikan masalah aku sendiri tanpa meminta bantuan kepapa orang lain.

No comments:

Post a Comment