Thursday, April 14, 2011

couple yg baik

salam..

hari ini aku ingin bawakan cerita yang sangat menarik bagi aku..
hari tu (aku x ingat tarikh nya) aku pergi Low Yat Bersama kawan aku. tujuan ke Low Yat adalah untuk memperbaiki laptop aku yg rosak. setelah lama bertapak di Low Yat, kami pon pulang..dan kami singgah di masjid negara untuk menunggu solat maghrib sebelum pulang ke UKM.
setelah sampai ke UKM aku lihat sepasang couple seperti sedang menunggu sesuatu. aku sempat perhatikan mereka. dalam hati ku berkata, cantik jugak awek die..(*_*).. dan aku pun beredar masuk ke masjid. setelah selesai menunaikan solat maghrib, kami pun pergi ke tempat parking motosikal, aku lihat sepasang kekasih tadi masih ada dan mereka seolah-olah ingin pulang ke suatu tempat. cara mereka seperti sudah menunaikan solat. dalam hati ku berkataa,,wah..baik btul pakwe die, bawak awek die dtg ke masjid... baru pertama kali aku lihat sepasang kekasih yang ingin keluar dating, dtg ke Masjid untuk bersolat. aku bangga dgn pkwe die. mereka menaiki seorang sebiji moto.

alangkah bagus kalau aku dpt buat begitu jugak... aku ingin jadi seperti lelaki itu yang bertanggungjawab dan baik. aku harap mereka berkekalan sehingga ke akhirnya.

bukan senang nk cari lelaki yg keluar berdating dan singgah ke masjid untuk menunaikan solat. malah sanggup menunggu sehingga waktu masuk..

aku harap diri aku dapat jadi seperti dia... (-_-)

No comments:

Post a Comment