Friday, April 22, 2011

PERJALANAN UKM

UKM BANGI.

tempat aku menimba ilmu selama 3 tahun...kini may 2011 tarikh telah membuatkan aku tidak akan ke ukm lagi...aku telah berjaya menamatkan pengajian aku di UKM selama 3 tahun.

3 tahun aku mengenal erti kehidupan.
3 tahun aku mengenali ramai orang. orang plebagai ragam, pelbagai pangkat dan darjat, pelbagai gaya dan cara.
3 tahun aku mencari apa itu nilai kasih sayang sebuah persahabatan.
3 tahun aku mencari erti pengalaman.
3 tahun....banyak lagi laaa....

kini aku akan kembali ke rumah untuk meneruskan kelangsungan kehidupan aku. aku perlu memenuhi impian aku..syukur Alhamdulillah kepada Nya yg telah mempermudahkan aku untuk mencari ilmu. jika diputar kembali kepada 5 tahun lepas atau 10 tahun lepas...siapakah aku?? dimanakah aku akan pergi jika habes belajar??? persoalan itu telah terjawab pada hari ini...dahulu aku tidak minat belajar...tetapi pada hari ini aku tahu betapa pentingnya dalam mencari ilmu...

bersambungg......

No comments:

Post a Comment