Saturday, April 16, 2011

Dinner SW '11


DINNER?
yeahh..dinner..dinner yg terakhir buat aku di UKM ni.
Dinner ni adalah khas untuk pelajar Kerja Sosial tahun 3 yg bakal bergraduat.insyaallah..
dinner ni dianjurkan sepenuhnya oleh pelajar tahun 2 dan tahun 1. org kate...adik2 nk meraikan abg2 dan kakak2 la..hehe..

sgt menyeronokkan..sgt best dan happy..kehadiran pensyarah2 membuatkan aku rasa lebih dihargai dan disayangi oleh kawan2 dan pensyarah2 aku..

dinner ini berlangsung di Hotel Equantorial Bangi. so 1st time la aku dinner di hotel.

macam perasaan ada ketika itu, seronok, sedih, terharu, dihargai, bangga, dan sebagainya..aku sedih sebab aku rasa dah tiba masanya untuk aku meninggal rakan2 aku khususnya pelajar kelas aku dan pelajar2 kerja sosial yang lain seperti nabilla, amri, poknik, hawa dan pelajar2 yang merupakan ahli kelab pemadam...

kenangan aku bersama kelab pemadam cukup banyak..kenangan pahit dan manis cukup banyak..aku banyak belajar mengenai erti kehidupan dan erti pekerjaan semasa aku join kelab dan persatuan...
dari dulu masa mula2 masuk aku dah tanam dlm diri untuk aku menjadi lebih aktif...so aku dah buktikan yg aku boleh lakukannya walaupun terdpat bnyk lagi cacat cela...
aku masih perlu belajar lagi..huhu..

aku harap pengalaman aku berada di UKM ni harap dapat la aply di dlm alam pekerjaan.insyaallah..

ade seorang Dr berkata, org yg sibuk ni akn lebih sibuk ...so btul la ape yg die kate..hehe..

** setiap pertemuan pasti ada perpisahan dan setiap perpisahan pasti ada pertemuan...jadi...terimalah perpisahan itu dgn rela dan tabah kerana mungkin ada hikmah disebalik perpisahan itu,..

to my members that Wawasan Club and Pemadam Club and My cosmate...i apologive if i have do anything yg menyakitkan hati kamu semua...so i hope u all berjaya dlm kehidupan..
insyaallah....

2 comments:

  1. aku pun... nak mintak maap... byk but dosa ngan ko.. hehehe

    ReplyDelete
  2. all the best jgk! sorry for everything...

    ReplyDelete