Monday, April 18, 2011

dugaan..dugaan...dugaan..

bnyk btol dugaan aku yg dtg ni..lepas satu, satu..
dugaan kali ni pasal lptop lak...pltop aku tetiba xleh on..
pasai apa pon aku xtau..ari tu ah wat hal..kali ni nk wat hal lagi...adoii.!!
Ya Allah...Ampunkan lah dosa2 ku Ya Allah...

lepas tak leh nk on, esok nye aku hantar ke Metro kajang.aku tnya2...dia ckp Display Chip rosak..mybe kena dlm RM250..huhu..hari 2 dah kena RM270..kali ni nk RM250 lak..habes duit simpanan aku untuk praktikal ni...nasib la aku ada duit yg aku keja jadi Enumerators..ada la backup...tapi duit tu aku nk guna untuk beli baju untuk praktikal la..huhu..xpa la...untuk lptop kesayangan aku tu..biar je la aku pakai baju yg ada ni..beli baju bandle sudah..huhu...

bila dah lptop rosak, thesis yg lom jilid perlu adit lagi...o aku nk adit pakai apa..aku terpaksa la meminjam harta benda kawan aku...terpaksa la..nk buat camna lagi dah...aku pon xpaham la kenapa lptop aku selalu bermaslah..lptop member aku ok ja.....

so aku nk habaq kat hampa...jgn la beli brg2 elektronik yg murah sgt...beli la mahal sikit agar ia tahan lama dan mudah untuk menggunakannya tanpa aa sebarang masalah..insyaallah....

No comments:

Post a Comment